Monday 23 June 2014

Cuba Teka Ni Apa..??

Cuba teka ini apa??

Jangan baca dulu yang kat bawak. Cuba teka dulu.

:)

:p

:(

0_0

[•]_[•]

^_^

Mesti korang ingat ni SINK kan..
Tapi jawapan tu salah sebenarnya.

Jawapan yang sebenar adalah...
LUBANG TANDAS.

Time saya jumpa bndalah ni, saya berhenti kat Nitori, sebab nk solat Zohor jamak ngn Asar terus.
Jadinya saya masuk ke tandas OKU sbb nk ambik wuduk. Masuk2 je, bila nampak bendalah ni, saya 'maki' NITORI.

"Mentang2 jual barangan keperluan rumah, tandas sendiri pun nak promote barang jualan ke.."

Lebih kurang mcm tu la..

Lepas dah tanggal sweater dan lain2, nasib baik saya perasan yang kat dalam sink tu ada air. Siap ada flush lagi. 

"Apasal pelik semacam je sinki nih..?"

Ooo..ruparupanya tu TANDAS.
Terus tak jadi ambik wuduk kat situ.


 
Huhu...ONLY IN JAPAN.

P/s: saya tertanya2 pulak, kalau ni tandas untuk OKU. Kenapa ada lubang tandas mcam ni. Nak buang air besar pun susah ni.

No comments:

Post a Comment